CDK Global




Mobiili käyttökokemus nykyaikaisille korjaamoille


 



Kilpailu asiakkaista kovenee ja korjaamon on panostettava tehokkuuteen ja lisämyyntiin. Jokainen asiakaskohtaaminen on käännettävä voitoksi - joko lisämyynnin tai uskollisen asiakkaan muodossa.

CDK:n mobiilin Huoltoneuvojan avulla voit tarjota asiakkaillesi joustavaa ja henkilökohtaista palvelua sekä erottua joukosta. Huoltoneuvoja-mobiilisovellus vapauttaa sinut palvelutiskiltä, jolloin voit ottaa asiakkaan vastaan heti hänen saapuessaan paikalle. Helposti mukana kulkevan tabletin avulla voit kirjata ajoneuvon vastaanotetuksi ja tehdä tulotarkastuksen yhdessä asiakkaan kanssa.

Huoltoneuvoja auttaa sinua myös hyödyntämään lisämyyntimahdollisuuksia. Kun tarkastus on tehty, voit tarjota lisäpalveluita kuten auton pesua tai renkaiden vaihtoa. Reaaliaikainen yhteys AutoMasteriin mahdollistaa yksittäisen työtilauksen hyväksymisen helposti ja sujuvasti.


Huoltoneuvoja – kohtele asiakkaitasi kuin VIP-vieraita

1 Optimoi asiakkaidesi kokemus

Tarjoa asiakkaillesi parasta mahdollista palvelua erottuaksesi joukosta. Huoltoneuvojan avulla voit siirtyä pois palvelutiskiltä tapaamaan asiakkaitasi heidän ajaessaan pihaan. Tabletti kulkee helposti mukana ja sen avulla voit tehdä kaikki ajoneuvon tulotarkastukseen kuuluvat toimenpiteet yhdessä asiakkaan kanssa.

Nähdessäsi mobiililaitteesi ruudulta asiakkaasi varaustiedot, voit tarjota hänelle lisäpalveluita ja merkitä tarvittavat lisätyöt samalla kun käytte yhdessä läpi auton tulotarkastuksen. Lopuksi voit esittää asiakkaalle hintatarjouksen, jotta tämä voi halutessaan hyväksyä työtilauksen saman tien.

3 Lisää myyntiä

Tarjoa asiakkaille kuntotarkastusta aina, kun he tuovat autonsa huoltoon. Kun tarkastus on tehty, voit tarjota lisäpalveluita kuten auton sisäpesua tai renkaiden vaihtoa. Asiakas ei välttämättä halua teettää kaikkia löytyneitä töitä heti. Kun sovit asiakkaan kanssa myöhemmästä yhteydenotosta, on tärkeää päivittää sovitut päivämäärät järjestelmään. Huoltoneuvojan kautta syötetyt tiedot tallentuvat AutoMasteriin ja tärkeät päivämäärät ovat varmasti tallessa. Näin varmistat, että saat hyödynnettyä kaikki esiin tulleet lisämyyntimahdollisuudet.

2 Paperiton korjaamo

Ei enää tulosteita eikä odottelua. Asiakkaasi voivat nähdä tarkastuksen tulokset suoraan mobiililaitteesi näytöltä ja AutoMasterista tuotujen hintatietojen avulla saat luotua täsmällisen tarjouksen hetkessä. Asiakkaat voivat myös hyväksyä tarjouksen sähköisellä allekirjoituksella. Reaaliaikainen integraatio AutoMasteriin takaa korjaamon tehokkuuden - ei tuplatyötä kirjatessa ja hintatiedot ovat aina ajan tasalla.

4 Tehokkaampi korjaamo

Huoltoneuvojalla kaikki asiakastiedot ovat jatkuvasti nähtävillä, jolloin työpisteen ja ajoneuvon välillä ei tarvitse liikkua toistuvasti. Tarkastuksen aikana on myös mahdollista hyödyntää AutoMasterista löytyviä varaosa-, työ- ja pakettihinnastoja, jolloin asiakkaalle voidaan tehdä helposti ajantasainen ja paikkansa pitävä tarjous. Lopuksi tarjous voidaan näyttää asiakkaalle suoraan laitteen näytöltä ja pyytää häneltä sähköinen hyväksyntä. Reaaliaikainen yhteys AutoMasteriin mahdollistaa työtilauksen hyväksymisen helposti ja sujuvasti.





 




oh, no svg support

oh, no svg support