CDK Global

Service Desk

IT-järjestelmien toiminta on olennaista yrityksesi menestyksen kannalta. Kun ilmenneet ongelmat pystytään ratkaisemaan nopeasti, seisokkiajat ja niihin liittyvät tulonmenetykset voidaan minimoida.

CDK Globalin Service Desk on valmiina palvelemaan asiakkaita kaikissa ohjelmiston käyttöä koskevissa kysymyksissä. Asiakasneuvojamme ovat helposti tavoitettavissa, ja he auttavat tunnistamaan ja ratkaisemaan esille tulleita ongelmia.

Tukivaihtoehdot

AutoMaster

AutoMaster sisältää ohjeita, joiden avulla voidaan vähentää keskeytyksiä päivittäisessä työskentelyssä.

Service Connect

Voit kirjata tukipyyntösi tai etsiä ratkaisua ongelmaasi kirjautumalla Service Connectiin.

Tukipyyntö puhelimitse

Jos ongelmasi ei ole ratkennut edellä esitetyillä tavoilla, voit jättää tukipyynnön soittamalla numeroon 020 761 4002.

Support

Haluatko lisätietoa?

Lisatietoa

Esitteita